Chcesz poznać cenę swojego banera reklamowego. Wypełnij poniższy formularz, a otrzymasz szybką wycenę.


    Czy posiadasz projekt ? (*)
    TakNie


    Rodzaje banerów reklamowych dostępnych na banery-druk.pl

    Jaki rodzaj banera reklamowego wybrać ? Poniżej przedstawione są rodzaje materiałów z jakiego wykonane są banery reklamowe.

    Baner reklamowy powlekany – jest to materiał, którego struktura w trakcie procesu produkcji podawana zostaje obróbce termicznej polegającej na zatapianiu np. w płynnym PCV. Poprzez taki proces technologiczny, struktura materiału znacząco zyska na wytrzymałości. Ma on zastosowanie w produkcji banerów długoterminowych oraz banerów reklamowych narażonych na działanie warunków atmosferycznych w szczególności wiatru. Może być zadrukowany zarówno technologią solwentową jak i UV – jednostronnie.

    Baner reklamowy laminowany – główną różnicą w stosunku do banera powlekanego jest to, że struktura materiału zostaje zalaminowana płynną folią, a nie zatapiana jak w przypadku banera powlekanego. Materiał taki jest mniej wytrzymały, jednak znacznie sztywniejszy do banera powlekanego. Najczęściej stosowany w reklamach krótkoterminowych oraz o mniejszych powierzchniach. Występuje w zadruku solwentowym jednostronnym.

    Baner reklamowy blockout – jest to bardzo wytrzymały rodzaj banera odpornego na rozerwania, rozdarcia, wilgoć, promieniowanie UV, niską i wysoką temperaturę. Posiada specjalną czarną wkładkę umożliwiającą druk dwustronny. Uniemożliwia prześwitywanie grafiki zadrukowywanej z drugiej strony.. Stosowany do wykonywania banerów obustronnych. Może być też zadrukowany jednostronnie.

    Baner reklamowy do podświetleń – Charakteryzującym się doskonałym rozpraszaniem i przepuszczaniem światła. Przy oświetleniu tylnym daje nasycone, mocne kolory, szczególnie dobrze eksponowane w reklamie nocnej. Nadruk wykonany jest w technologii UV + CMYK lub aby uzyskać dużą głębię koloru podczas podświetlenia UV CMYK + BIAŁY + CMYK.

    Baner reklamowy black-back – jest to rodzaj banera powlekanego, charakteryzujący się bardzo dobrą powierzchnią zadruku, dużą elastycznością i odpornością na czynniki zewnętrzne lecz jego czarny tył zapobiega przepuszczaniu światła dzięki czemu polepsza efekt wizualny reklamy. Dedykowany jest do instalacji bez podłoża. Występuje z zadruku jednostronnym.

    Baner reklamowy odblaskowy dzięki specjalnej strukturze powierzchni odbija nocą każde dostępne źródło światła. W ciągu dnia wyglądają jak zwykłe banery. Zależnie od sposobu montażu baner reklamowy odblaskowy możemy wykończyć na różne sposoby: zgrzew, oczkowanie tunelowanie wg. życzeń klienta.

    Baner odblaskowy może służyć jako wskazówka, jak dojechać do Państwa firmy.

    Aby w pełni wykorzystać zalety materiału odblaskowego, warto uprościć przekaz – najbardziej czytelne będą duże wyraźne litery i prosta grafika.

    Na wytrzymałość banerów reklamowych mają wpływ również inne czynniki, należy do nich zaliczyć gramaturę, która przekłada się na grubość materiału oraz gęstość włókien struktury materiału, która przekłada się na odporność na zrywanie.

    Gramatura banerów reklamowych:

    Banery reklamowe występuje w różnych gramaturach od 200 – 900 g/m2. Najczęściej do produkcji banerów wykorzystywane są gramatury z zakresu 440 g – 550 g/m2.  Banery o gramaturze 440 g najczęściej stosowane są dla krótkich ekspozycji i promocji. Natomiast baner reklamowy 510 g będzie najlepszym wyborem z uwagi na dużą wytrzymałość przy zachowaniu odpowiedniej elastyczności materiału.

    Przy odpowiednim wyborze rodzaju banera reklamowego najważniejsze jest jednak jego przeznaczenie.

    Baner powlekany znakomicie sprawdzi się w:

    1. reklamie zewnętrznej,
    2. miejscach narażonych na porywy wiatru,
    3. miejscach mocno nasłonecznionych,
    4. reklamach długoterminowych

    Baner laminowany sprawdzi się natomiast w:

    1. reklamie wewnętrznej i zewnętrznej,
    2. miejscach z bezpośrednim oparciem dla materiału,
    3. miejscach o umiarkowanym nasłonecznieniu,
    4. reklamach średniookresowych – do 1,5 roku

    Na żywotność reklamy ma wpływ również rodzaj druku jaki został zastosowany – eko-solwent, mild-solwent, twardy solwent lub druk UV oraz  dodatkowe zabezpieczenia w postaci laminatu oraz rodzaj oczkowania banera.

    Create your account